Абонентська плата
Для здійснення абонентської оплати необхідно заповнити квитанцію* і оплатити в будь-якому комерційному чи державному банку, а також на "Укрпошті"**.
* Приклад заповнення квитанції можете подивитися тут.
** Оплата через державний банк або "Укрпошту" може здійснюватися від 3 до 7 робочих днів.
Призупинення / відновлення дії договору.
Якщо є необхідність призупинити дію договору на пультову охорону, потрібно написати заяву, відправити скановану копію на електронну адресу: info@baryer.kiev.ua з позначкою "призупинення (поновлення) дії договору" *.
Приклад заповнення заяви для абонентів ПП "Бар'єр. Безпека бізнесу"
можете переглянути за цим посиланням: призупинення / відновлення / розірвання
|
Приклад заповнення заяви для абонентів ФОП Одажиу К.И.
можете переглянути за цим посиланням: призупинення / відновлення / розірвання
|
Банківські реквізити ПП "Бар'єр. Безпека бізнесу":
Печерський філіал ПАТ КБ "ПРИВАТБАНК":
- р/р: 26007052732078
- МФО: 300711
|
Банківські реквізити ФОП Одажиу К.І.
ПАТ КБ "ПРИВАТБАНК":
- р/р: 26003054719446
- МФО: 333391
|
|
|
* Зверніть увагу, що заява по призупиненню / поновленню дії договору пишеться за 15 календарних днів до такої дії.
Технічні несправності, додаткове устаткування.
Якщо у Вас трапилася яка-небудь технічна несправність, потрібно негайно звернутися до чергової частини за наступними телефонами: (067) 341-88-77, (067) 216-92-92 і залишити заявку для технічного відділу.
З будь-яких інших питань звертайтесь за телефонами:
Приймальна: +38 044 538-09-93
Відділ продажів:+38 044 221-8-251, +38 067 300-62- 62