Абонентська плата

Для вчинення абонентської оплати необхідно заповнити квитанцію* і оплатити в будь-якому комерційному чи державному банку, а також на "Укрпошті"**.

* Приклад заповнення квитанції можете подивитися тут.

** Оплата через державний банк або "Укрпошту" може здійснюватися від 3 до 7 робочих днів. 

 

Призупинення / відновлення дії договору.

Якщо є необхідність призупинити дію договору на пультову охорону, потрібно написати заяву, відправити скановану копію на електронну адресу: info@baryer.kiev.ua з позначкою "призупинення (поновлення) дії договору" *.

Приклад заповнення заяви для абонентів
ПП "Бар'єр. Безпека бізнесу
"

можете переглянути за цим посиланням:
 
призупинення  /  відновлення  /  розірвання

Приклад заповнення заяви для абонентів
ФОП Одажиу К.И.

можете переглянути за цим посиланням:
 
призупинення  /  відновлення  /  розірвання

Банківські реквізити
ПП "Бар'єр. Безпека бізнесу":

Печерський філіал ПАТ КБ "ПРИВАТБАНК":

- р/р: 26007052732078

- МФО: 300711

Банківські реквізити
ФОП Одажиу К.І.

ПАТ КБ "ПРИВАТБАНК":

- р/р: 26003054719446

- МФО: 333391


Сплатити карткою

(перехід на сторінку банку) 


Сплатити карткою

(перехід на сторінку банку) 

* Зверніть увагу, що заява по призупиненню / поновленню дії договору пишеться за 15 календарних днів до такої дії.

 

Технічні несправності, додаткове устаткування.

Якщо у Вас трапилася яка-небудь технічна несправність, потрібно негайно звернеться до чергової частини за наступними телефонами: (067) 341-88-77, (067) 216-92-92 і залишити заявку для технічного відділу.

З будь-яких інших питань звертайтесь за телефонами:

Приймальна: +38 044 538-09-93

Відділ продажів:+38 044 221-8-251, +38 067 300-62- 62